środa, 31 października 2007

Jednak nie mam takiego złego kompa

Po wczorajszym załamaniu się grą w puzzle, stwierdziłem że już nie inwestuje w PC... bo po co?? Jak puzzli nawet nie mogę sobie poukładać. Ale jednak myliłem się. Są gry, które będą chodzić na moim kompie. Tą grą jest strzelanka Timeshift. Co prawda dziś w internecie ukazała się tylko wersja CloneDVD, ale dobre i to :P Szerszy opis tej gry znadziemy tutaj natomiast info po angielsku o release wydanym tutaj.

A co do piractwa to znalazłem dziś ciekawe foto:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

W sam raz na tapetę, kiedy będziecie coś ściągać i będziecie mieli wyrzuty sumienia.

Kolejną rzeczą, o której chciałbym powiedzieć, to że dziś dostarczyli mi zamówioną książkę, z wydawnictwa Helion, pt. "PHP i MySQL. 8 komponentów dla kreatywnych webmasterów". No i po przewertowaniu zawartości (z braku czasu, nie mogłem zacząć jej czytać) stwierdzam, że książka ta była świetnym wyborem. Praktycznie nie ma innej książki na rynku, w której zawarte są całe kody źródłowe np: jak napisać forum, bloga, aukcje internetową, koszyk itp. Na prawdę, sądzę, że ksiązka ta jest lepsza od książki 101 praktycznych skryptów w php. Ta druga zawiera tylko króciutkie skrypciki, które każdy, nawet początkujący webmaster potrafi napisać (przynajmniej moim zdaniem, z 80 skryptów sam bym od ręki napisał). Natomiast pozycja którą ja zakupiłem jest czymś, czego szukałem od dłuższego czasu :) Nie ma zbędnego gadania, tak jak w każdej książce do php, przez pierwsze 300 stron co to jest php i jakie są funkcję, tylko od razu z grubej rury: "Piszemy własny skrypt bloga" :) I o to mi chodziło! :) A jako, że piszę pracę inżynierską w PHP, to sądzę, że sięgnę do tej książki nie raz. Oto link gdyby ktoś był zainteresowany: http://helion.pl/ksiazki/phms8k.htm Naprawdę, szczerze polecam. Wystarczy tylko spojrzeć w spis treści! :)
Jeszcze, żebym tylko znalazł książkę poświęconą typowemu PHP5 obiektowemu... To by było piękne... Może ktoś zna takową? :)

Ok, to zmiana tematu. Każdy pewnie już słyszał, o Google Phone, ale nikt pewnie nie widział. To będzie okazja. Jak podaje Hindustan Times prezentacja google phona już za 2 tygodnie, natomiast premiera już w przyszłym roku... Ciekawe czy pobije iphona? :P

I znowu zmieniam temat. Serwis prv.pl zaserwował dziś webmasterom kolejną porcję darmowych domen:
* keep.pl,
* htw.pl,
* xlx.pl,
* opx.pl,
* pev.pl.
Spieszcie się, bo wam zajmą! :)

To by było na tyle dzisiaj...
PS. Anubis, jak zauważyłeś dzisiejszy wpis nie zaczął się od "Noo, więc"

Brak komentarzy: